Szolgáltatásaink
Általános irodai adminisztráció
- Recepciós feladatok (Hívások kezelése, időpontfoglalások kezelése)
- Szövegszerkesztés / Gépelés
- Adatrögzítés, adatkarbantartás
- Dokumentumok kezelése, iktatása, rendszerezése
- Táblázatszerkesztés és -kezelés
- Irodai beszerzések intézése
- Irodai karbantartási feladatok szervezése (szerelő kihívása, festő keresése stb.)
- Céges rendezvények, oktatások előkészítése, szervezése
- Webáruház adminisztráció
- Social média adminisztráció (facebook csoportok kezelése, ügyfelekkel kapcsolattartás, kérdések megválaszolása)
- Marketing adminisztráció (kapcsolattartás nyomdával, repi ajándékok beszerzése)
Személyi és vezetői asszisztensi feladatok:
- E-mailek kezelése
- Naptár kezelés
- Szervezési feladatok (megbeszélések, találkozók, üzleti ebédek, céges utazások)
- Személyes ügyek intézése (ebédrendelés, étterem foglalás, ajándék-beszerzés stb.)
- Vezetői dokumentumok, szerződések kezelése
- Dokumentációk összegyűjtése (pl. pályázatokhoz, hitelügyintézéshez)
- Elemzési feladatok (kimutatások elkészítése, adatvizualizáció)
- Prezentációk elkészítése
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel
- Feladatok automatizálása (irodai alkalmazások használata, automatikusan frissülő kimutatások készítése)
Szakterületi asszisztensi feladatok:
- HR/Munkaügyi feladatok (bérszámfejtés; TB ügyintézés; be- és kiléptetés; munkaszerződések, munkaleírások készítése; hatóságokkal való kapcsolattartás; orvosi alkalmassági vizsgálat intézése; munkaerő toborzás stb.)
- Kereskedelem, hazai és import beszerzés, export ügyintézés (kereskedelmi elemzések készítése, kezelése; ajánlatkérések intézése, ajánlatok rendszerezése, előszűrése; megrendelések rögzítése, kezelése; fuvarszervezés, fuvarokmányok kitöltése, kezelése; vámkezelési megbízások elkészítése; kapcsolattartás a beszállítókkal, vevőkkel; céges anyagok fordítása; idegen nyelvű levelezés)
- Pénzügyi adminisztráció (Számlázás, számlák kezelése, nyilvántartása, könyvelővel való kapcsolattartás; igény szerint utalások intézése, Quick pénzügyi rendszer bevezetése)